Product was successfully added to your shopping cart.

Warunki Dostawy

Nasze terminy dostawy

  1. Zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. W związku z powyższym, wysyłamy wszystkie zamówienia tak szybko, jak to możliwe. Należy jednak pamiętać, że terminy podane na stronie mają jedynie charakter orientacyjny. Dostawy w okolicach świąt mogą zająć dłużej niż podano na tej stronie.
  2. Wszystkie zamówienia są zwykle wysyłane w ciągu 5 do 7 dni roboczych od daty otrzymania pełnej zapłaty. Jeżeli nie jesteśmy w stanie dostarczyć zamówienie na czas, będziemy informować cię drogą mailową informując jednocześnie o nowej dacie wysyłki.
  3. ZaslonOkno.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek straty spowodowane opóźnieniami dostaw. Jeśli masz zamiar zatrudnić firmę zewnętrzną aby zamontować nasze produkty, radzimy skorzystać z usługi po otrzymaniu zamówienia i po sprawdzeniu go pod kątem uszkodzeń.
  4. Jeśli chciałbyś sprawdzić czy twoje zamówienie zostało już wysłane, skrzystaj z linka Status zamówienia na naszej stronie.
  5. Kiedy zamówienie zostanie wysłane, otrzymasz e-mail z numerem przesyłki pozwalającym ci na śledzenie jej na stronie naszego kuriera.
  6. Wszystkie nasze paczki dostarczane są za pomocą firmy UPS. Małe elementy, takie jak części czy próbki, są zazwyczaj wysyłane pocztą.

Opcje dostawy

  1. Koszt standardowej dostawy na terenie Polski to obecnie 30 zł. Oferujemy również wysyłkę zagraniczną. Wyślij nam e-mail w celu uzyskania kosztu i dodatkowych informacji.
  2. Nasi kurierzy dostarczają paczki od poniedziałku do piątku, od 8.00 do 18.00. Niestety nie jesteśmy w stanie określić dokładnego czasu dostawy.
  3. Jeśli chciałbyś aby zamówienie było dostarczone na adres inny niż adres rozliczeniowy, na przykład do pracy, kogoś z rodziny lub znajomego, jest to również możliwe. Prosimy o zaznaczenie pola informującego o innym adresie dostawy podczas składania zamówienia.
  4. Jeśli chciałbyś aby paczka została dostarczona w określonym dniu tygodnia, poinformuj nas o tym, dodając komentarz do zamówienia. Pamiętaj, że w dalszym ciągu będziemy potrzebowali kilka dni na jego realizację. Alternatywnie wyślij nam e-mail lub zadzwoń do nas.

Dodatkowe informacje

  1. Przy otrzymaniu przesyłki wymagany jest podpis. W przypadku braku osoby, która mogłaby potwierdzić odbiór paczki, kurierzy zostawią awizo z adresem punktu odbioru, nr telefonu biura obsługi klienta oraz innymi przydatnymi informacjami.
  2. W przypadku braku kontaktu/odbioru paczki w ciągu dwóch dni od daty przesyłki, paczka zostanie zwrócona do nadawcy. Za ponowną wysyłkę paczki wymagana jest dodatkowa opłata w wysokości pierwotnie zapłaconej opłaty za przesyłkę.
  3. Podczas odbioru dostawy należy sprawdzić opakowanie pod kątem uszkodzeń. Wszelkie uszkodzenia muszą zostać zgłoszone w terminie do 3 dni roboczych od daty otrzymania towaru.

 

Uwaga. Zastrzegamy sobie prawo do zmiany powyższych warunków w dowolnym czasie bez wcześniejszego uprzedzenia.

Ostatnia modyfikacja tej strony, została przeprowadzona 15 marca 2016 roku.