Product was successfully added to your shopping cart.

Najczęściej zadawane pytania

  • Dostawa:

  • Jak długo potrwa dostawa zamówienia?

    Produkty wykonane na wymiar są zazwyczaj dostarczane w ciągu 5-7 dni roboczych. W czasie okresów przed- i poświątecznych dostawa może potrwać nieznacznie dłużej.

  • Co jeśli jestem poza domem, kiedy kurier będzie próbował dostarczyć paczkę?

    Kurier pozostawi kartkę z danymi niezbędnymi do aranżacji ponownej dostawy. Alternatywnie, jeśli jest to możliwe, paczka zostanie dostarczona do sąsiadów lub do najbliższego punktu odbioru paczek. Jeśli kurierzy nie są w stanie dostarczyć przesyłki w ciągu około 2 tygodni, zostanie ona zwrócona z powrotem do nas. W takim wypadku będzie wymagana dodatkowa opłata za wysyłkę zamówienia.

  • Zamówienia już złożone:

  • Zauważyłem błąd na moim zamówieniu. Czy mogę dokonać zmian?

    Zazwyczaj zmiana szczegółów zamówienia jest możliwa w ciągu pierwszych 24 godzin. Po tym czasie bardzo możliwe, że Twoje zamówienie zostało już przekazane do produkcji i może być już zbyt późno, aby zmienić zamówienie. Należy pamiętać, że wszelkie zmiany w zamówieniu muszą zostać potwierdzone w formie pisemnej (droga mailowa jest akceptowana).

  • Złożyłem zamówienie, ale nie otrzymałem potwierdzenia złożenia zamówienia. Czy możliwe jest jego ponowne wysłanie?

    Niestety czasami z powodu różnych ustawień oprogramowania antywirusowego, filtrów e-mail użytkownika lub usługodawcy, nasze e-maile mogą być blokowane. Jeżeli nie ma potwierdzenia zamówienia w skrzynce odbiorczej, a sprawdź folder spamu. Jeśli potwierdzenia tam nie ma, skontaktuj się z nami, abyśmy mogli wysłać je jeszcze raz.

  • Czy mogę zwrócić produkty wykonane na wymiar?

    Niestety produkty wykonane na wymiar są wykonane według konkretnie podanych wymiarów, a zatem nie podlegają zwrotom. Nie będziemy w stanie ponownie wykorzystać taki produkt dlatego radzimy skorzystać z naszego przewodnika pomiarów i staranne sprawdzenie potwierdzenia złożenia zamówienia.

  • Otrzymałem e-mail mówiący, że zwrócono moje pieniądze, ale pieniądze nie trafiły jeszcze na moje konto.

    Niestety czasami zwroty zajmują trochę więcej czasu. Zwroty za mocą systemu PayPal są natychmiastowe. Jeśli jednak składając zamówienie, nie miałeś środków na swoim koncie i zostały one pobrane z Twojego konta bankowego, zwrot taki może zająć do 7 dni roboczych (w zależności od banku klienta). W przypadku użycia kart płatniczych zwrot może potrwać do 7 dni roboczych, choć zazwyczaj okres ten nie przekracza 3 dni roboczych.

  • Karnisze Elektryczne:

  • Martwię się, że nie będę w stanie złożyć i zamontować karnisza elektrycznego. Czy to jest skomplikowane?

    Nie ma powodu do zmartwień! Nasze karnisze elektryczne są już wstępnie złożone i montaż jest dość prosty! W zależności od długości karnisz będzie składał się z jednej, dwóch lub trzech szyn połączonych łącznikami. Wystarczy wyjąć karnisz z opakowania, rozprostować szyny na podłodze i przesunąć łączniki, aby zabezpieczyć je przed ponownym złożeniem. Następnym krokiem jest zamontowanie uchwytów i przymocowanie karnisza.

  • Czy mogę wybrać stronę, po której zamontowany jest silnik?

    Karnisze można po prostu obrócić. Oznacza to więc, że w przypadku wyboru opcji "dwie zasłony", możesz samodzielnie wybrać, po której stronie chciałbyś, aby znajdował się silnik. W przypadku opcji "jedna zasłona" silnik będzie znajdował się po stronie, po której przechowywana jest zwinięta zasłona (okno jest odsłonięte).

  • Jak podłączane są karnisze do prądu?

    Nasze karnisze elektryczne doskonale nadają się do projektów "zrób to sam". Nie musisz zatrudniać żadnych wykwalifikowanych fachowców. Urządzenie wyposażone jest w długi przewód elektryczny (4m), który wystarczy podłączyć do standardowego gniazdka elektrycznego.